Aktualizacja shutterBox

  • 33 Odpowiedzi
  • 7393 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Aktualizacja shutterBox
« dnia: Listopad 25, 2017, 02:18:33 pm »
Witam,

po aktualizacji shutterBox mam problem z zalogowaniem się do sieci domowej, wyskakuje informacja -błąd i nie ma informacji o nr IP. Znalazłem tymczasowe rozwiązanie loguje się najpierw do innej sieci a po wylogowaniu mogę się zalogować do domowej . Problem polega na tym że po każdej utracie połączenia z routerem Netia Spot np po wyłączeniu go to sterownik się już nie łączy. Urządzeń mam kilka w domu aktualizowałem dwa i na obu jest to samo, zmieniałem też na stale IP i nic to nie dało. Proszę o info co jeszcze można ewentualnie zrobić, chyba że to jest wina nowego softu.
*

Offline k3rnell

  • ** 59
  • 5
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2017, 11:20:02 am »
Proszę o info co jeszcze można ewentualnie zrobić, chyba że to jest wina nowego softu.
Prosimy o chwilę cierpliwości, wyjaśniamy sprawę.
*

Offline krzychor

  • * 15
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: krzychor
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2017, 10:30:08 pm »
u mnie po aktualizacji stało się to samo  :(


Witam,

po aktualizacji shutterBox mam problem z zalogowaniem się do sieci domowej, wyskakuje informacja -błąd i nie ma informacji o nr IP. Znalazłem tymczasowe rozwiązanie loguje się najpierw do innej sieci a po wylogowaniu mogę się zalogować do domowej . Problem polega na tym że po każdej utracie połączenia z routerem Netia Spot np po wyłączeniu go to sterownik się już nie łączy. Urządzeń mam kilka w domu aktualizowałem dwa i na obu jest to samo, zmieniałem też na stale IP i nic to nie dało. Proszę o info co jeszcze można ewentualnie zrobić, chyba że to jest wina nowego softu.
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2017, 10:35:22 am »
Hej!

Wrzuciliśmy wczoraj poprawkę obejmującą trudności z łączeniem się do sieci (oraz kilka nowych funkcji, lista poniżej). Sprawdźcie proszę czy problem został rozwiązany.


Najnowsze wersję shutterBox'ów wprowadzają następujące funkcjonalności:
  • obsługa pilotów uRemote,
  • możliwość wyłączania Access Point (emitowania własnej sieci),
  • obsługa różnych typów rolet - po zmianie typu rolety czyszczą się parametry kalibracji z racji na potrzebę zapamiętania innych parametrów jazdy i potrzebę ponownego wykonania kalibracji; oprócz zmiany "ikonki" na ekranie sterowania, zmienia się też sposób wyliczania pozycji, żeby lepiej odzwierciedlić na ekranie telefonu ruch danego typu rolety/okna/żaluzji itp
  • poprawionym łączeniem do sieci na "wolniejszych" routerach - jak niektóre NetiaSpot'y

Wersje oprogramowania dla poszczególnych wersji sprzętu mają numery:

  • HV 0.6 i HV 0.7 -> 0.520
  • HV 2.0.9 -> 0.521/
  • HV 9.1 -> 0.522

Część z powyższych funkcjonalności była już dostępna w niektórych wcześniejszych wersjach na nowsze HV, teraz wszystkie produkcyjne wersje shutterBox mają najnowsze funkcjonalności.

Oczywiście dalej różnicą pozostaje sposób wykrywania krańcówek, tj:
HV 0.6 i HV 0.7 -> wspierane są tylko krańcóœki mechaniczne
HV 2.0.9 i HV 9.1 -> wspierane są krańcówki mechaniczne i elektroniczne

Pozdrawiam!


*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2017, 01:24:26 pm »
Hej!

Dzięki za reakcję, ale niestety urządzenia podczas aktualizacji gubią sieć nie przyjmują nowej wersji. Nie idzie także zresetować do wersji fabrycznej. Z aktualizacją na pozostałych poczekam aż te dwa z którymi mam problem zaskoczą, bo ewentualne wydłubywanie ich mnie nie bawi.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2017, 01:37:57 pm wysłana przez met »
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 03, 2017, 02:02:46 pm »
Hej:)
wyciągnąłem głównego programistę z niedzielnego leniuchowania, zaraz to sprawdzi. Spróbuj proszę zaktualizować ten jeden sterownik tak jak pisze, zobaczymy czy w tym tkwi problem.

Pozdrawiam!

Cytat: Marcin
Zaraz sprawdzę logi Ota. Jak możesz to poproś go żeby zaktualizował po podpieciu do hotspota w  telefonie.

Jak jest wadliwy router to shutterBox  0.512 będzie miał problemy.

Jeszcze jest taka teoria - router ma skonfigurowane ograniczenie na ilość klientów i jest ich na styk. Do domu przychodź ktoś kto ma skonfigurowana sieć w telefonie i nawet nie zauważa ze telefon się nie łączy. W tym momencie rozpoczynamy update-> sterownik się resetuje żeby zacząć ota -> telefon ma wolne miejsce to się łączy-> sterownik wraca do starego softu i jest rozłączony z sieci
*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 03, 2017, 02:26:56 pm »
ok,
zaktualizowałem sterownik który wcześniej nie był aktualizowany i wygląda że wszystko jest ok, wskoczyła wersja 520.
Z ręki rozłączyłem jeszcze sterownik z siecią i połączyłem na nowo i bez problemu otrzymał ip. Problem robi poprzednia wersja 512


« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2017, 02:41:10 pm wysłana przez met »
*

Offline krzychor

  • * 15
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: krzychor
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 03, 2017, 02:34:52 pm »
    witaj,
    ale jak zaktualizować jeśli sterownik nie łączy się z siecią domową? dostęp do niego przez jego własną sieć AP tylko, ale tak nie pobiera aktualizacji.
    po drugie, mam wersję 0,7 i pokazuje mi soft 0,520 czyli taki jak piszesz że jest najnowszy z poprawioną obsługą sieci, czyli mam najnowszą wersję? a nie działa?
    pozdr

Hej!

Wrzuciliśmy wczoraj poprawkę obejmującą trudności z łączeniem się do sieci (oraz kilka nowych funkcji, lista poniżej). Sprawdźcie proszę czy problem został rozwiązany.




[/list]

Wersje oprogramowania dla poszczególnych wersji sprzętu mają numery:

  • HV 0.6 i HV 0.7 -> 0.520
  • HV 2.0.9 -> 0.521/
  • HV 9.1 -> 0.522



Pozdrawiam!
*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 03, 2017, 02:43:15 pm »
Mam dużo wolnych ip, więc to nie jest ten problem, od razu próbowałem aktualizacji przez sieć telefonu i router jest ta sama reakcja.

Cytat: Patriko
link=topic=1046.msg6930#msg6930 date=1512306166
Hej:)
wyciągnąłem głównego programistę z niedzielnego leniuchowania, zaraz to sprawdzi. Spróbuj proszę zaktualizować ten jeden sterownik tak jak pisze, zobaczymy czy w tym tkwi problem.

Pozdrawiam!

Cytat: Marcin
Zaraz sprawdzę logi Ota. Jak możesz to poproś go żeby zaktualizował po podpieciu do hotspota w  telefonie.

Jak jest wadliwy router to shutterBox  0.512 będzie miał problemy.

Jeszcze jest taka teoria - router ma skonfigurowane ograniczenie na ilość klientów i jest ich na styk. Do domu przychodź ktoś kto ma skonfigurowana sieć w telefonie i nawet nie zauważa ze telefon się nie łączy. W tym momencie rozpoczynamy update-> sterownik się resetuje żeby zacząć ota -> telefon ma wolne miejsce to się łączy-> sterownik wraca do starego softu i jest rozłączony z sieci


« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2017, 02:52:32 pm wysłana przez met »
*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 03, 2017, 10:01:41 pm »
Zaktualizowałem pozostałe sterowniki, a mam trzy wersje i niestety jedna z nich tj 2.0.9 (0.521) ma problem z harmonogramami. Kostki zgubiły ustawienia, pojawiły się okienka podświetlone na szaro których nie można usunąć lub poprawić zapisanych w nich danych, mam nadzieje że rolety w nocy przypadkiem nie zaczną same jeździć  ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2017, 10:03:22 pm wysłana przez met »
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 04, 2017, 08:36:52 pm »
Znaleźliśmy jeszcze jednego buga w harmonogramie - dzisiaj testujemy u nas i jeśli wszystko będzie dobrze to jutro opublikujemy nową poprawkę :)

Pozdrawiam,
Patryk
*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 04, 2017, 09:31:51 pm »
ok, ale czy poprawka usunie też problem o którym wcześniej pisałem?

pozdr

*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 06, 2017, 08:11:22 pm »
Witam,

zainstalowałem poprawkę na 2.0.9 aktualna wersja 0.550 i wydaje się że wszystko z harmonogramami wróciło do normy. Proszę jeszcze o info co z wersją 0.512 z którą mam problem, który wcześniej zgłaszałem i czy gdzieś podajecie informacje że pojawiły się nowe aktualizacje, ponieważ dzisiaj puściłem ją na chybił-trafił i się udało.

Pozdrawiam
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:04:00 pm »
Hej :)

Na razie jeszcze nie mamy zestawienia aktualizacji ale pojawi się w wersji 5.1 aplikacji (wkrótce więcej informacji na forum) powiadomienie o dostępności.

Pytanie czy po aktualizacji z 0.512 działa poprawnie?

Pozdrawiam,
*

Offline met

  • * 12
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: roman73
Odp: Aktualizacja shutterBox
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:25:32 pm »
Hej

niestety te dwa sterowniki z 0.512 nie przyjmują aktualizacji, wyskakuje info błąd i gubią sieć  :(