Blebox nabyty drogą kupna

  • 3 Odpowiedzi
  • 307 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bandi

  • * 24
  • 0
    • Zobacz profil
Blebox nabyty drogą kupna
« dnia: Październik 26, 2017, 07:43:09 am »
Wczoraj przyszedł do mnie pierwszy Blebox a dokładnie switchBox zakupiony na allegro ze sklepu z Wrocławia zaczynającego się na w.
W tym wątku napiszę co sądzę o samym zakupie.
Blebox przyszedł w malutkim firmowym opakowaniu, nawet ładnym tylko dlaczego oprócz adresu producenta (zresztą bez polskich liter) nie ma na nim żadnych informacji w języku polskim?
Może się czepiam, ale uważam że, jeśli firma sama chwali się, że jest Polska i w Polsce to powinna wypuszczać produkty z opisem w języku polskim.
Na stronie bleboxa jest też informacja o 5 letniej gwarancji. Na opakowaniu o tym ani słowa. Jak kupowałem grzejniki czy żarówki LED to takie informacje były.
Ponadto w opakowaniu nie było żadnej instrukcji obsługi. Musiałem posiłkować się internetem. W instrukcji też nie ma ani słowa o terminie gwarancji. Nie ma nawet adresu producenta (tylko adres strony).
Takie opakowanie można stosować dla instalatorów. Do zakupu w sklepach powinno być coś z większą ilością informacji przy zakupie (przynajmniej ta instrukcja).

Oczywiście najważniejsze jest samo urządzenie, które jak na razie działa właściwie.  :)

EDIT1: Zapomniałem napisać, że urządzenie jest naprawdę super wykonane. Solidna, szczelna obudowa nie to co widziałem u niektórej konkurencji.

pozdrawiam
bandi
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2017, 09:48:07 am wysłana przez bandi »
pozdrawiam
bandi
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 352
  • 19
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Blebox nabyty drogą kupna
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2017, 12:17:43 pm »
Bandi,

stosujemy te same opakowania do wszystkich krajów gdyż pozwala to zwiększyć skalę produkcji i obniżyć koszty - moglibyśmy pakować produkty jak Apple czy podobni co na pewno byłoby bardzo ładne ale tak naprawdę za to wszystko na końcu płaci klient czyli Ty. Nam zależy aby produkt był przystępny, stąd pewne rzeczy optymalizujemy. Faktycznie teraz zauważyłem że nie ma informacji o gwarancji - potwierdzam że jest 5 letnia, kiedyś była tam gdzie są piktogramy - było ich więcej ale zmniejszyliśmy pudełko. Co do informacji na pudełku żarówek LED czy grzejników, nie jest ona w żaden sposób wiążąca dla sprzedawcy czy producenta - za to my naprawdę podchodzimy do tego tematu tak, by użytkownicy byli zadowoleni - zresztą myślę że ktoś z forum to już może potwierdzić - jak modułu nie rozgnieciesz (co będzie trudne ze względu na sposób wykonania) albo nie wrzucisz do ogniska to w razie potrzeby zawsze go wymienimy.

Jeśli chodzi o instrukcję - są dwa powody - do przeciętnego domu idzie przykładowo: 15 shutterów, 20 switchy, 5 wLightBox, 10 wLightBoxS, 10 dimmerów - to po kilkanaście egzemplarzy tej samej instrukcji - kartki A4 z mikroskopijnym tekstem lub płachty A3 która i tak ląduje w koszu. Większość produktów i tak instaluje instalator który zainstalował ich już setki więc tak naprawdę wrzucalibyśmy drzewa do kosza. Stąd instrukcja w wersji elektronicznej - a docelowo również dostępna z poziomu aplikacji.
Drugi powód to fakt, że zwyczajnie sensowna instrukcja nie zmieści się do pudełka. Jednym z elementów naszego podejścia jest działanie w myśl ideologii "sustainable world", czyli między innymi dążymy do ograniczenia zużycia wszelkich substancji oraz ograniczenia generowania odpadów. Swoją drogą wkrótce pojawią się przy zamówieniach hurtowych (np. instalatorzy) nowe pudełka wykonane z papieru makulaturowego pokrytego biodegradowalną farbą.
Ktoś może powiedzieć że mamy świra na punkcie ekologii ale ja wciąż wierzę że pozytywnego :)

*

Offline bandi

  • * 24
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Blebox nabyty drogą kupna
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 26, 2017, 01:31:08 pm »
OK. Przekonałeś mnie w pełni. Nie pomyślałem w sposób globalny.
pozdrawiam
bandi
*

Offline bandi

  • * 24
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Blebox nabyty drogą kupna
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2017, 07:58:55 am »
Faktycznie teraz zauważyłem że nie ma informacji o gwarancji - potwierdzam że jest 5 letnia, kiedyś była tam gdzie są piktogramy
Moim zdaniem fakt 5-letniej gwarancji jest dosyć istotny. Zależy mi na tym abyście utrzymali się na rynku  :)
Tak dla Twojej wiedzy z ciekawości przejrzałem ofertę trzech pierwszych sklepów internetowych wyświetlonych po wpisaniu blebox oraz czterech pierwszych sprzedawców tylko w jednym przypadku znalazłem od razu informację o 5-letniej gwarancji (bez klikania dodatkowych linków). Najczęściej nie ma wcale o tym informacji lub jest informacja o 2 latach.
Zresztą dotyczy to wszystkich produktów, Twoje są traktowane tak samo i jak sądzę, nie masz na to dużego wpływu.  ;)
pozdrawiam
bandi