Forum użytkowników automatyki budynkowej
Inne => BleBox => Wątek zaczęty przez: royal1982 w Listopad 03, 2020, 05:13:33 pm
-
Mam pytanie co robię źle w moim dimmerbox v2 ustawiajac harmonogram przez IP 192.168.4.1 że nie działa.
Wcześniej miałem pierwszego dimmerboxa i harmonogram ustwiałem dokładnie tak samo i wszystko pięknie śmigało.
Harmonogramy po IP się ustawiają bo gdy loguje ponownie to są zapisane ale nie zaświeca ledów. Strefa czasowa ustawiona ok.
Robię tak:
o godz. 17:00 - jasność 100%
opóźnienie kilkadziesiąt ms
o godz. 23:59 - jasność 0%
opóźnienie kilkadziesiąt ms
Niestety nie zaświeca. Zgłupiałem :(
-
Udało się jednak nie logując się przez IP do urządzenia a z aplikacji. Przez IP harmonogram zapamiętuje ale nie włącza oświetlenia. Dziwne gdyż w we wcześniejszym modelu programowałem przez IP.
-
Przez IP harmonogram zapamiętuje ale nie włącza oświetlenia.
Może problem z cache przeglądarki że coś nie zapisuje? Jak ustawisz przez przeglądarkę to wyświetla się w aplikacji?