Gwarancja BleBox

  • 21 Odpowiedzi
  • 1154 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 14, 2017, 08:49:43 am »
Takie dokładnie?

http://allegro.pl/router-huawei-b593-lte-wifi-bez-simlocka-2x7dbi-i6783321595.html
http://allegro.pl/alcatel-airbox-2-komplet-orange-i7034471434.html
http://allegro.pl/access-point-meraki-cisco-mr12-firewall-wips-hipaa-i6999632837.html

Meraki MX65 jako serwer DHCP:
https://meraki.cisco.com/products/appliances/mx65

Meraki MR52 acces point
https://meraki.cisco.com/products/wireless/mr52

Jeśli moduły są na dłuższy czas wyłączone lub zrestartuje się serwer DHCP to dostają adres poprawnie i wszystko działa ale jeśli tylko je na chwile wyłącze i załączę  to oczywiście łącza się z siecią WLAŃ ale niema do nich dostępu. Poniżej zrzut logu z serwera DHCP.
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2017, 09:17:45 am wysłana przez grzegorz914 »
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 15, 2017, 02:50:09 pm »
Cytat: grzegorz914
Ciekawe co na to producent?

Wczoraj do nas przyszedł Twój wLightBoxS (tak mi się przynajmniej wydaje bo to pierwszy wLightBoxS na reklamacji). Wyślemy jutro nowego (sprawdzenie co się z tym stało może chwilę potrwać) do BTC (chyba że napiszesz do nich maila i prześlą do nas info że możemy wysłać bezpośrednio do Ciebie)

Pozdrawiam,
Patryk

Moduł przyszedł i już działa, z ciekawości nie aktualizowane w nim firmware jest 1.12 ale problem z DHCP również występuje. Mam nadzieje ze uda wam się z tym uporać.

Dzięki za reakcje i wymianę.

Pozdrawiam
Grzegorz
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2017, 04:39:35 pm wysłana przez grzegorz914 »
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 23, 2018, 09:36:02 am »
Cytat: grzegorz914
Ciekawe co na to producent?

Wczoraj do nas przyszedł Twój wLightBoxS (tak mi się przynajmniej wydaje bo to pierwszy wLightBoxS na reklamacji). Wyślemy jutro nowego (sprawdzenie co się z tym stało może chwilę potrwać)

Pozdrawiam,
Patryk

Witam,

czy udało wam się ustalić co było przyczyną uszkodzenia? bo właśnie padł mi drugi wLightBoxS, dokładnie ten sam objaw niebieska dioda nie mruga brak komunikacji.

Dla skonkretyzowania:

Lampa LED 3W taśma
Zasilacz LED MPL-06-12LC 6Watt  / https://www.neoled.com.pl/zasilacz_instalacyjny_mpl_06_12.html
Funkcja włącz/wyłącz realizowana poprzez odłączanie i włączanie zasilania 220Volt dla zasilacza (Faza) (Przekaźnik półprzewodnikowy)

Powiedz mi jakie są zasady reklamacji bezpośrednio u was, (coś wypełnić, dołączyć gdzie wysłąć)

P.S. - stosujecie jakieś zabezpieczenie na zasilaniu wLightBoxS w samym module?

pozdrawiam
Grzegorz
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 364
  • 19
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 23, 2018, 10:41:44 pm »
grzegorz914, podeślij po prostu do nas

Blebox sp. z o.o.
Kunickiego 63
54-616 Wrocław

wraz z adresem zwrotnym.

Co do poprzedniego modułu muszę sprawdzić. Jeśli dobrze zrozumiałem podłączenie: przekaźnik (sterowany niezależnie spoza wLightBoxS -> zasilacz -> wLightBoxS -> taśma LED?

Co do zabezpieczenia: układ LC, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie termiczne, transil - powinno dużo przeżyć...
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 24, 2018, 06:02:33 am »
grzegorz914, podeślij po prostu do nas

Blebox sp. z o.o.
Kunickiego 63
54-616 Wrocław

wraz z adresem zwrotnym.

Co do poprzedniego modułu muszę sprawdzić. Jeśli dobrze zrozumiałem podłączenie: przekaźnik (sterowany niezależnie spoza wLightBoxS -> zasilacz -> wLightBoxS -> taśma LED?

Co do zabezpieczenia: układ LC, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie termiczne, transil - powinno dużo przeżyć...

Tak dokładnie taka kolejności PLC>>Przekaźnik SSR>>Zasilacz>>>wLightBoxS>>Taśma LED

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2018, 08:40:17 am wysłana przez grzegorz914 »
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 364
  • 19
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 24, 2018, 08:35:28 am »
Czekaj, wLightBoxS jest przed zasilaczem, po stronie 230V??
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 24, 2018, 08:39:50 am »
Czekaj, wLightBoxS jest przed zasilaczem, po stronie 230V??

Oczywiście za zasilaczem, jeszcze byłem zaspany jak pisalem.

P.S. - taka mała informacja dzień wcześniej moduł zresetował mi się do ustawień fabrycznych i przywrócił soft 0.112, wiec skonfigurowałem go na nowo i do wieczora działał OK, rano niestety już się nie załączył.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2018, 08:44:12 am wysłana przez grzegorz914 »