Gwarancja BleBox

  • 16 Odpowiedzi
  • 532 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 14, 2017, 08:49:43 am »
Takie dokładnie?

http://allegro.pl/router-huawei-b593-lte-wifi-bez-simlocka-2x7dbi-i6783321595.html
http://allegro.pl/alcatel-airbox-2-komplet-orange-i7034471434.html
http://allegro.pl/access-point-meraki-cisco-mr12-firewall-wips-hipaa-i6999632837.html

Meraki MX65 jako serwer DHCP:
https://meraki.cisco.com/products/appliances/mx65

Meraki MR52 acces point
https://meraki.cisco.com/products/wireless/mr52

Jeśli moduły są na dłuższy czas wyłączone lub zrestartuje się serwer DHCP to dostają adres poprawnie i wszystko działa ale jeśli tylko je na chwile wyłącze i załączę  to oczywiście łącza się z siecią WLAŃ ale niema do nich dostępu. Poniżej zrzut logu z serwera DHCP.
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2017, 09:17:45 am wysłana przez grzegorz914 »
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 15, 2017, 02:50:09 pm »
Cytat: grzegorz914
Ciekawe co na to producent?

Wczoraj do nas przyszedł Twój wLightBoxS (tak mi się przynajmniej wydaje bo to pierwszy wLightBoxS na reklamacji). Wyślemy jutro nowego (sprawdzenie co się z tym stało może chwilę potrwać) do BTC (chyba że napiszesz do nich maila i prześlą do nas info że możemy wysłać bezpośrednio do Ciebie)

Pozdrawiam,
Patryk

Moduł przyszedł i już działa, z ciekawości nie aktualizowane w nim firmware jest 1.12 ale problem z DHCP również występuje. Mam nadzieje ze uda wam się z tym uporać.

Dzięki za reakcje i wymianę.

Pozdrawiam
Grzegorz
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2017, 04:39:35 pm wysłana przez grzegorz914 »