Gwarancja BleBox

  • 21 Odpowiedzi
  • 6556 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gwarancja BleBox
« dnia: Listopad 06, 2017, 09:09:39 am »
Witam,

z tego co wiem to gwarancja na u rządzenia BleBox jest 5lat, ale jak jest z jej uznaniem?

Na początku października padł mi jeden z wLightBoxS zakupiony w czerwcu 2017 (zniknął z sieci jak i również zgasła na nim dioda), wysłałem go więc na reklamacje do firmy BTC Korporacja, sklep Kamami(RMA-128/17) i dziś mi Pani po prawie trzech tygodniach pisze że na dzień dzisiejszy reklamacja jest nie uznana ale rozpatrzenie zostaje przedłużone ze względu na to iż moduł został wysłany do producenta.
Ciekawe co na to producent?
Jaka jest podstawa nieuznania reklamacji przez przedstawiciela?, oczywiście brak jakiejkolwiek informacji w tym zakresie z ich strony.




Pozdrawiam
Grzegorz
*

Offline viperlodz

  • Moderator Globalny
  • ***** 838
  • 23
  • Nazwa i wersja ID: HC3 / HC2/ HC3L / Yubii
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2017, 09:20:04 am »
Kiepski pośrednik moim zdaniem. Zapomniał o temacie i jak termin się kończył wysłał do Blebox.
Jak na razie raz do mnie klient przysłał moduł na reklamację Bleboxa i już następnego dnia miałem nowy u siebie;)
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2017, 09:42:00 am »
Kiepski pośrednik moim zdaniem. Zapomniał o temacie i jak termin się kończył wysłał do Blebox.
Jak na razie raz do mnie klient przysłał moduł na reklamację Bleboxa i już następnego dnia miałem nowy u siebie;)

Taka powinna być reakcja jeśli firma chce utrzymać renomę.
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2017, 08:39:50 pm »
Cytat: grzegorz914
Ciekawe co na to producent?

Wczoraj do nas przyszedł Twój wLightBoxS (tak mi się przynajmniej wydaje bo to pierwszy wLightBoxS na reklamacji). Wyślemy jutro nowego (sprawdzenie co się z tym stało może chwilę potrwać) do BTC (chyba że napiszesz do nich maila i prześlą do nas info że możemy wysłać bezpośrednio do Ciebie) to będzie dużo szybciej :)

Ps., są dwie ścieżki - odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi i gwarancja producenta. Zawsze szybciej i łatwiej odesłać do nas niż do sprzedawcy, często się zdaża że np. sprzedawca nie ma u siebie zapasu danego produktu i to wszystko trwa.

Pozdrawiam,
Patryk
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 09, 2017, 07:16:37 pm »
OK,

Dzięki za reakcje, wysłałem meila do sprzedawcy aby wysłał info ze zgodą na bezpośrednią wysyłkę.

Powiedz mi jeszcze czy planujecie wprowadzić możliwość ustawienia statycznego adresu IP dla wLightBoxS w przyszłych wersjach firmware?.

Pozdrawiam
Grzegorz

*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 10, 2017, 09:33:40 am »
Na razie nie mamy jeszcze w konkretnych planach ustawienia adresu IP na sztywno w sterowniku (statyczny adres możemy uzyskać przez ustawienie routera) ale zmieniony będzie mechanizm odnawiania dzierżawy adresu tak więc powinien on zachowywać się bardziej statycznie.

Pozdrawiam,
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 10, 2017, 03:32:52 pm »
Na razie nie mamy jeszcze w konkretnych planach ustawienia adresu IP na sztywno w sterowniku (statyczny adres możemy uzyskać przez ustawienie routera) ale zmieniony będzie mechanizm odnawiania dzierżawy adresu tak więc powinien on zachowywać się bardziej statycznie.

Pozdrawiam,

No właśnie rezerwacja na poziomie rutera nie zawsze działa, pomimo iż ruter stara się wysyłać zawsze ten sam zarezerwowany adres dla danego urządzenia to urządzenie go odrzuca i efekt jest taki że komunikacji z urządzeniem niema. Mam nadzieje ze zmiana mechanizmu przydziału adresu DHCP rozwiarze ten problem.

Pozdrawiam
Grzegorz
*

Offline k3rnell

  • ** 59
  • 5
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 10, 2017, 03:58:33 pm »
No właśnie rezerwacja na poziomie rutera nie zawsze działa
Zawsze można też w routerze ustawić skojarzenie IP z adresem MAC urządzenia, wtedy na 100% zostanie przyznane właściwe IP ;)
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 10, 2017, 04:38:45 pm »
No właśnie rezerwacja na poziomie rutera nie zawsze działa
Zawsze można też w routerze ustawić skojarzenie IP z adresem MAC urządzenia, wtedy na 100% zostanie przyznane właściwe IP ;)

A myślisz że na jakiej zasadzie działa rezerwacja IP na poziomie rutera? I niestety to 100% nie zawsze działa. Raz przydzieli i komunikacja działa a drugi raz niby terz przydzieli a nawet pokazuje że dostał ten sam adres ale komunikacji z modułem brak.
Wystarczy wtedy przeanalizować komunikacje i widać ze moduł pyta o adres IP ruter mu proponuje ten sam co poprzednio a moduł go odrzuca i tak w kółko.
Jeśli ktoś nie rozłącza zasilania tylko gasi oświetlenie zmniejszajac natężenie do zera to problemu nie zauwarzy.


« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2017, 04:41:12 pm wysłana przez grzegorz914 »
*

Offline g0g0

  • ** 34
  • 0
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 10, 2017, 07:07:25 pm »
Mam wrażenie ze mam taki sam problem jak Grzegorz. Moduły po okresie 2 tyg przestaja odpowiadać, w statystykach wifi widac ze proboja sie komunikowac, niestety przypisanie MAC adresu do IP nic nie daje.
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 441
  • 21
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 11, 2017, 10:37:51 am »
g0g, grzegorz914 - jakich routerów używacie?
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 11, 2017, 12:15:45 pm »
g0g, grzegorz914 - jakich routerów używacie?

Security Appliance - Meraki MX65
Acces Point - Meraki MR52

P.S.- żadne inne urządzenia z rezerwacją adresu w sieci nie mają takiego problemu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2017, 12:28:57 pm wysłana przez grzegorz914 »
*

Offline g0g0

  • ** 34
  • 0
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 11, 2017, 04:59:50 pm »
Huwaei b593 tplink 6400 i orange aibox
*

Offline g0g0

  • ** 34
  • 0
Odp: Gwarancja BleBox
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 14, 2017, 08:35:04 am »
tak,dwa pierwsze takie byly, aktualnie posiadam:
http://allegro.pl/router-tp-link-tl-mr6400-4g-lte-wifi-sim-300mb-s-i7038896318.html
4   5C-CF-7F-   WPA2-PSK   123846   61896   
5   5C-CF-7F-   WPA2-PSK   123882   61917
6   5C-CF-7F-   WPA2-PSK   16   8   
7   5C-CF-7F-   WPA2-PSK   4   2   
8   5C-CF-7F-   WPA2-PSK   4   2
Za kazdym razem, po restarcie routera, tak wygladaja statystyki wireless.
Dwa pierwsze działaja.