Problem dimmerbox

  • 31 Odpowiedzi
  • 1135 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Kevin

  • ** 39
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Blebox
Problem dimmerbox
« dnia: Marzec 25, 2018, 07:27:52 pm »
Witam , co jakis czas wyskakuje mi ten komunikat ( co 2 tygodnie mniejwiecej) i po kliknieciu wszystko jest dobrze to kolejnego razu . Posiadam 4 zarowki gu10 led kazda 7.5 w wiec niemozliwe zeby sterownik byl przeciazony i posiadam jeden przycisk dzwonkowy. Co moze byc przyczyna ??
*

Offline k3rnell

  • ** 36
  • 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2018, 11:53:50 am »
Posiadam 4 zarowki gu10 led kazda 7.5 w wiec niemozliwe zeby sterownik byl przeciazony i posiadam jeden przycisk dzwonkowy. Co moze byc przyczyna ??
Proszę wysłać cały zestaw tj. dimmerBoxa wraz z żarówkami, w ramach gwarancji, na adres producenta: Blebox Sp. z o.o., ul. Kunickiego 63, 54-616 Wrocław. Dział techniczny przyglądnie się sprawie.
*

Offline areg

  • * 11
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2018, 03:17:19 pm »
Mam ten sam komunikat po podłączeniu kabli do przycisków i tutaj uwaga bez przycisków.
Sterownik działa poprawnie bez kabli albo na krótkich kablach.
Po podłaczeniu ok 2,5m kabli pokazuje sie ten komunikat. Kable sprawdzone multimetrem, zero zwarcia, zero przebicia.
Jakieś pomysły?


*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 383
  • 20
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 22, 2018, 01:29:18 pm »
Hej!

Jaką masz wersję HV i FW?

Pozdrawiam!
Patryk
*

Offline areg

  • * 11
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 22, 2018, 04:41:24 pm »
HW 2.0
SW 0.633
*

Offline jato67

  • * 9
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: toja67
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 22, 2018, 06:31:06 pm »
Ja mam 4 szt. HW 1.0 i SW 0.105 i na jednym mam taki sam problem.
*

Offline Kevin

  • ** 39
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Blebox
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 22, 2018, 09:00:44 pm »
Ja mam 4 szt. HW 1.0 i SW 0.105 i na jednym mam taki sam problem.

Ja rowniez a dlugosc przewodow od bleboxa do klawisza to nawet nie metr
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 383
  • 20
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 22, 2018, 09:58:33 pm »
W piątek będziemy próbować to zreprodukować z tymi wersjami i szukać rozwiązania...
*

Offline stratoss

  • ** 30
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 23, 2018, 08:13:11 am »
Podłączam się do pytania , te same objawy , w moim przypadku 6 żarówek na e27 10w ale każda na osobnym kablu czarnym 3x1,5 łączone do jednej puszki gdzie jest dimmerbox . Łącznie 250mb kabla :) Po wciśnięciu reset wszystko działa normalnie . Docelowo chce każda lampę mieć na osobnym dimmerboxie , ale to za jakąś chwile .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 383
  • 20
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 23, 2018, 08:27:39 am »
Okej, to może być jakaś wskazówka. dimmerBox był projektowany z założeniem iż przewody na wejściu mają maks 3m a na wyjściu maks 10m. Najwięcej mieliśmy ok. 30m ale nigdy nie 250m. Będę sprawdzać.
*

Offline areg

  • * 11
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 23, 2018, 10:29:56 am »
u mnie mają ok 2m.
Może również wskazówką byc to, że blisko stoi dość mocny router wi-fi.
*

Offline Kevin

  • ** 39
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Blebox
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 23, 2018, 05:42:58 pm »
A chcialem odeslac na gwarancje ale blokowalo mnie to ze mam go w puszce ktora jest zaszpachlowana . I najwidoczniej nic by to nie dalo
*

Offline stratoss

  • ** 30
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 23, 2018, 05:46:35 pm »
Okej, to może być jakaś wskazówka. dimmerBox był projektowany z założeniem iż przewody na wejściu mają maks 3m a na wyjściu maks 10m. Najwięcej mieliśmy ok. 30m ale nigdy nie 250m. Będę sprawdzać.

250mb jest łącznie , ale każdy osobno zakończony lampą  nie ma więcej niż 35-40mb


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
*

Offline Gams

  • * 20
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 28, 2018, 02:36:03 pm »
Mam i ja problem z jednym dimmerBoxem.
Podejrzewałem, że żarówki LED mogą robić jakiś problem ale teraz testowałem z minimalnym obiążeniem 2x 40W i też tak po około 2 tygodniach potrzebny był reset.

Drugi dimmerBox u mnie działa bez zarzutu. Pozostaje mi jeszcze jeden test - zamienić je miejscami. Jeśli ten zawieszający się w innym miejscu też będzie potrzebował resetu to sprawa będzie jasna.
*

Offline areg

  • * 11
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2018, 05:40:07 pm »
Testowałem z kablami w ekranie nadal komunikat o przeciążeniu blokuje sterownik.