Problem dimmerbox

  • 52 Odpowiedzi
  • 4107 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 28, 2018, 10:20:49 pm »
Soft 636 wgrany - testujemy.

Swoją drogą wstawiłem w lampkę tradycyjną żarówkę zamiast LED i problem się nie pojawił (bynajmniej przez ostatnie dwie noce).
Zapewne przyczyną są zakłócenia generowane przez ledowe przetwornice (w tanich ledach nikt tego zapewne nie kontroluje  :o )
*

Offline areg

  • * 16
  • 0
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 29, 2018, 01:31:49 pm »
Działa poprawnie.
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 18, 2018, 10:45:50 pm »
Podpowie ktoś czy dimmer box można użyć przy istniejącej instalacji opartej o włączniki schodowe, oraz krzyżowe? 
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 18, 2018, 01:48:53 pm »
Mam ten sam komunikat po podłączeniu kabli do przycisków i tutaj uwaga bez przycisków.
Sterownik działa poprawnie bez kabli albo na krótkich kablach.
Po podłaczeniu ok 2,5m kabli pokazuje sie ten komunikat. Kable sprawdzone multimetrem, zero zwarcia, zero przebicia.
Jakieś pomysły?

Witam, ten sam problem występuje u mnie. Bez podpiętych przewodów do zacisków S1 i S2 nie ma komunikatu o przeciążeniu.
Po podpięciu przewodu tylko do zacisku S1 nie ma komunikatu o przeciążeniu.
Po podpięciu przewodu do zacisku S2 komunikat pojawia się.(przewód do zacisku S1 pozostaje wpięty).

Ponownie wypinam przewód z zacisku S2 i komunikat o przeciążeniu daje się resetować, urządzenie funkcjonuje prawidłowo.
W przypadku odwrotnej sytuacji gdy podpięty jest przewód tylko do zacisku S2 nie ma komunikatu o przeciążeniu.
Aplikacja ustawiona była na dwa przyciski.

Teraz przestawiam na jeden przycisk.
Wpięty przewód tylko do zacisku S2, daje możliwość ZAŁ/WYŁ i Ściemnianie/Rozjaśnianie.
Wpięty przewód tylko do zacisku S1, daje możliwość ZAŁ/WYŁ i Ściemnianie/Rozjaśnianie.

Długość przewodów od puszki z modułem do przełącznika to 110cm.
Użyte źródła światła to PHILIPS WarmGlow Dimmable 13,5W 1521lm 78mA 5szt.

Z mojego testu wynika że nie można korzystać z ustawienia dwa przyciski przy wykorzystaniu zacisków S1 i S2.
Przy ustawieniu jeden przycisk i korzystaniu z zacisku S1 lub S2 problem przeciążenia nie występuje.

Pytanie na koniec czy jest gdzieś opisane jak korzystać z przycisków.
Kiedy nieprawidłowe działanie modułu zostanie poprawione.

W moim odczuciu produkt nie jest w 100% sprawny.

Kolejny test który wykonam to współpraca z modułem zdalnie poprzez ethernet, na tą chwilę nie udało mi się skonfigurować tak abym mógł sterować modułem z poza sieci domowej WiFi.
Również nie udało mi się ustawić lokalizacji.







« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2018, 02:54:59 pm wysłana przez Nilo1973PL »
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 432
  • 21
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 18, 2018, 02:38:14 pm »
Hej!
Jaką masz wersję firmware?
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 18, 2018, 02:52:10 pm »
Hej!
Jaką masz wersję firmware?

Witam,
wersja 2.0
wersja oprogramowania 0.633
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 432
  • 21
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 18, 2018, 02:52:50 pm »
Zaktualizuj proszę do 0.636 i zobacz czy problem ustąpił.
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 18, 2018, 02:57:51 pm »
Zaktualizuj proszę do 0.636 i zobacz czy problem ustąpił.
Wciskam pobierz nowe oprogramowanie i czekam.
Po zakończeniu aktualizacji alej mam 0.633, co robię źle?
Złe było hasło do WiFi teraz wpisałem poprawne hasło i czekam na połączenie.
Teraz steruje modułem poprzez zewnętrzną sieć, ten problem rozwiązany.

Ponownie próbuję aktualizować oprogramowanie, mam już wersję 0.636
Ponownie przetestuję pracę przy wykorzystaniu zacisków S1 i S2 z ustawieniem dwóch przycisków.
Przy wykorzystaniu zacisków S1 i S2 nie występuje problem komunikat przeciążenia, urządzenie funkcjonuje prawidłowo.
Zapytam ponownie gdzie jest opisany sposób sterowania z wykorzystaniem dwóch przycisków.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2018, 03:43:50 pm wysłana przez Nilo1973PL »
*

Offline jozman

  • * 1
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Id
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 05, 2019, 05:48:00 pm »
Witajcie!

Panowie, mam taki problemik, że wyłączyłem punkt dostępowy w dimmerBoxie. Teraz nie mam możliwości podłączenia się z komputera i z komórki do dimmerBoxa, żeby sterować oświetleniem. Czy jest jakiś sposób na włączenie punktu dostępowego bez resetu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam:)
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 29, 2019, 05:53:31 am »
Witam
Mam oświetlenie w holu w którym obecnie steruje z 4 włączników zwiernych pojedynczych połączone z sterownikiem PBP 04 ZAMEL , zastąpiłem go dimmerbox wszystko działa Ok tylko na jednym włączniku gdy podłączę resztę włączników, która są połączeń rownolegle  dimmerbox się zawiesza czyli ciągle świeci , i nie można wyłączyć oświetlenia po przez włącznik ani przez aplikacje 
Pisałem też do wsparcia BleBox ale dostałem odpowiedz o auktalizacji sterownika ,ale mam najnowszą wersje 636
Może ma ktoś jakiś pomysł ?
*

Offline k3rnell

  • ** 43
  • 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 02, 2019, 04:22:59 pm »
na jednym włączniku gdy podłączę resztę włączników, która są połączeń rownolegle  dimmerbox się zawiesza czyli ciągle świeci , i nie można wyłączyć oświetlenia po przez włącznik ani przez aplikacje
A czy ten dodatkowy wyłącznik nie ma przypadkiem zwarcia? Wygląda jak by był "ciągle wciśnięty".
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 08, 2019, 07:24:00 am »
Witam
Mój problem polega na tym że dimmerbox nie jest widoczny przez GH pomimo że jest widoczny przez wBox prawidłowo i działa też prawidłowo.  Inne blebox są prawidłowo obsługiwane przez GH i można nimi sterować głosów i. Czy może ktoś pomóc w tej sprawie?!!
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 432
  • 21
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 08, 2019, 08:40:36 am »
Hej!

Na razie Google Home obsługuje tylko:

shutterBox, shutterBoxDC,
switchBox, switchBoxDC,
wLightBoxS

pozostałe wkrótce.

Pozdrawiam!
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 21, 2019, 06:17:03 am »
Problem jest taki że nie można zgasić światła do końca
Pomimo że jest zero procent to żarówki lekko się świecą
Typ żarówki to led przystosowany do sciemniania
Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu
*

Offline k3rnell

  • ** 43
  • 5
    • Zobacz profil
Odp: Problem dimmerbox
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 21, 2019, 01:54:19 pm »
Problem jest taki że nie można zgasić światła do końca
Pomimo że jest zero procent to żarówki lekko się świecą
W ustawieniach można ustawić minimalny poziom ściemniania - domyślnie jest na 20%.