SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem

  • 3 Odpowiedzi
  • 339 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline truecapehorn

  • * 3
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: truecapehorn
SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
« dnia: Styczeń 24, 2018, 07:58:12 am »
Hej. Posiadam aktualnie trzy SwichboxD, zakupione w zeszłym roku a z jednym z nich mam problem z nawiązaniem kontaktu z poza sieci lokalnej.
I pytanie czy wasze też tak mają i co z tym fantem mam począć. Jak by ktoś  nie potrzebnie pytał, to urządzenie jest raczej poprawnie skonfigurowane i zaktualizowane ( wersji oprogramowania teraz nie podam jestem poza domem) , jak już pisałem pozostałe dwa działają i z lokalnego jak i zdalnego adresu IP. 
Mały problem mam bo niedawno  lekkomyślnie wyrzuciłem rachunek za niego.
*

Offline truecapehorn

  • * 3
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: truecapehorn
Odp: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2018, 08:05:30 am »
A dopiero przeczytałem post od Rafal_04. Tez wyśle te ID do support@blebox.eu
*

Offline Patriko

  • Moderator
  • ***** 383
  • 20
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: Darin/BleBox.eu
Odp: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2018, 08:34:52 am »
@truecapehorn, dokładnie tak, podeślij proszę ID i wersję (soft/hardware) na support, chłopaki sprawdzą co się dzieje :)
A i spróbuj proszę zaktualizować najpierw, być może to rozwiąże problem :)
*

Offline truecapehorn

  • * 3
  • 0
    • Zobacz profil
  • Nazwa i wersja ID: truecapehorn
Odp: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2018, 01:01:51 pm »
Problem prawdopodobnie był po stronie mojego rutera. Miałem poblokowane połączenia w kontroli rodzicielskiej. Od odblokowania problem nie występuje.