Forum użytkowników automatyki budynkowej
Inne => BleBox => Wątek zaczęty przez: truecapehorn w Styczeń 24, 2018, 07:58:12 am
-
Hej. Posiadam aktualnie trzy SwichboxD, zakupione w zeszłym roku a z jednym z nich mam problem z nawiązaniem kontaktu z poza sieci lokalnej.
I pytanie czy wasze też tak mają i co z tym fantem mam począć. Jak by ktoś nie potrzebnie pytał, to urządzenie jest raczej poprawnie skonfigurowane i zaktualizowane ( wersji oprogramowania teraz nie podam jestem poza domem) , jak już pisałem pozostałe dwa działają i z lokalnego jak i zdalnego adresu IP.
Mały problem mam bo niedawno lekkomyślnie wyrzuciłem rachunek za niego.
-
A dopiero przeczytałem post od Rafal_04. Tez wyśle te ID do support@blebox.eu
-
@truecapehorn, dokładnie tak, podeślij proszę ID i wersję (soft/hardware) na support, chłopaki sprawdzą co się dzieje :)
A i spróbuj proszę zaktualizować najpierw, być może to rozwiąże problem :)
-
Problem prawdopodobnie był po stronie mojego rutera. Miałem poblokowane połączenia w kontroli rodzicielskiej. Od odblokowania problem nie występuje.