Forum użytkowników automatyki budynkowej

Inne => BleBox => Wątek zaczęty przez: truecapehorn w Styczeń 24, 2018, 07:58:12 am

Tytuł: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
Wiadomość wysłana przez: truecapehorn w Styczeń 24, 2018, 07:58:12 am
Hej. Posiadam aktualnie trzy SwichboxD, zakupione w zeszłym roku a z jednym z nich mam problem z nawiązaniem kontaktu z poza sieci lokalnej.
I pytanie czy wasze też tak mają i co z tym fantem mam począć. Jak by ktoś  nie potrzebnie pytał, to urządzenie jest raczej poprawnie skonfigurowane i zaktualizowane ( wersji oprogramowania teraz nie podam jestem poza domem) , jak już pisałem pozostałe dwa działają i z lokalnego jak i zdalnego adresu IP. 
Mały problem mam bo niedawno  lekkomyślnie wyrzuciłem rachunek za niego.
Tytuł: Odp: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
Wiadomość wysłana przez: truecapehorn w Styczeń 24, 2018, 08:05:30 am
A dopiero przeczytałem post od Rafal_04. Tez wyśle te ID do support@blebox.eu
Tytuł: Odp: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
Wiadomość wysłana przez: Patriko w Styczeń 24, 2018, 08:34:52 am
@truecapehorn, dokładnie tak, podeślij proszę ID i wersję (soft/hardware) na support, chłopaki sprawdzą co się dzieje :)
A i spróbuj proszę zaktualizować najpierw, być może to rozwiąże problem :)
Tytuł: Odp: SwitBoxD - problem ze zdalnym dostępem
Wiadomość wysłana przez: truecapehorn w Marzec 08, 2018, 01:01:51 pm
Problem prawdopodobnie był po stronie mojego rutera. Miałem poblokowane połączenia w kontroli rodzicielskiej. Od odblokowania problem nie występuje.