Nowy dom - jaki system

  • 62 Odpowiedzi
  • 30170 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Swistax

  • * 22
  • 0
Odp: Nowy dom - jaki system
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 16, 2016, 04:55:03 pm »
A jaka jest twoja opinia na temat Fibaro? Bo w internecie jest masa negatywnych opini i dlatego tak ostrożnie podchodzę do ich tematu. Z drugiej strony jest to chyba najbardziej rozwinięta firma w Polsce. No i jak to jest z tymi ich czujnikami? Bo czytałem ze często gubią zasięg. I nie wiem czy sprawdziliby oni sie przy takim metrażu?
*

Offline andre

  • Moderator Globalny
  • ***** 258
  • 3
  • Nazwa i wersja ID: HA(AIS)+HC2 4.570,GRENTON1.0+LK v2.0+BLE+RPi...
Odp: Nowy dom - jaki system
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 16, 2016, 07:12:27 pm »
Spróbuję włączyć się do dyskusji choćby dlatego, że też rozpoczynam w tym roku budowę domu 160m2 , chociaż jeszcze nie mam nawet wykopanego dołka w ziemi.
Ponieważ jak sam piszesz "jestem całkiem zielony w tym temacie" proponuję abyś zapomniał na chwilę o systemie a skupił się na funkcjonalnościach, które chcesz  osiągnąć. To co wymieniłeś to jest bardzo ogólne i musisz doprecyzować.
1)  sterowanie monitoringiem i alarmami - masz do wyboru kilkunastu producentów a z bardziej znanych na naszym rynku Satel, DSC(Tyco) czy Paradox i nie musisz nic sterować. Instalujesz i używasz w tle . Możesz  integrować z dowolnym systemem automatyki domowej, zarządzać zdalnie również przez smartfona.