Forum użytkowników automatyki budynkowej
Z-wave => Z-wave - dyskusja ogólna => Wątek zaczęty przez: confesor w Luty 05, 2017, 07:52:56 pm
-
Witan wszystkim - mam nietypowa sytuacje - swego czasu mialem moj tel dopisany do centralki ale go usunalem, teraz po 3 dniach staralem sie moj tel dodac do tej samej centralki lecz bez skutku. Odinstalowywalem aplikacje i instalowalem jeszcze raz ale nic nie pomagalo. Moze jest jakis sposob o ktorym nie iwem zeby dodac moj tel. Prosze o pomoc - pozdrawiam
-
powinno pomoc zainstalowanie na nowo aplikacji i dodanie info fibaro ID
-
no wlasnie tak zrobilem czyli odinstalowalem appa a znowu go dodalem i podalem wszelakie dane (email, haslo, ) rowniez do dostepu zdalnego - a telefonu nie widzac w systemie juz. teraz juz nie dostane powiadomien push bo nie ma tel. Jednym slowem pluc sobie w brode chce :( - dzieki za odpowiedz - pokombinuje cos, lecz jakby kts cos wiedzial to prosze o info
-
wejdz w ustawienia - uprawnienia i sprawdz czy jest na liscie twoj telefon ?
bo raczej dostal nowe ID w systemie
-
no na pewno dostal zwlaszcza ze jeszcze dla pewnosci zresetowalem router, ale tel nadal nie ma w uprawnieniach. Jeszcze mam kilka pomyslow - o ile mi sie uda to napisze, puki co licze na was :) w kwesti jakichs pomyslow
Pozdrawiam i dzieki za odp