problem z push na wygaszonym androidzie

  • 5 Odpowiedzi
  • 3489 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline robgalas

  • * 9
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: robgalas
problem z push na wygaszonym androidzie
« dnia: Wrzesień 20, 2018, 04:29:43 pm »
Cześć
Ostatnio (tak samo się zrobiło) przestały dochdzić wiadomości push na wygaszonego androida a właściwie dwa Samsung a5 oraz huawei mate 10 lite.Dopiero po obudzeniu telefonu wszystko przychodzi

-Problem z PUSHEM w zasięgu wi fi jak i GSM

-nie ma włączonych funkcji oszczędzania baterii

-włączana transmisja danych GSM i działanie WI fi w tle

-włączone powiadomienia

-wyłączone oszczędzanie transmisji danych

- włączona opcja wiadomośći push i zgoda ich wyświetlania na wygaszaczu
-opcja wzbudzenie wyświetlacza po otrzymaniu wiadomości

czy ktoś z Was ma pomysł albo spotkał się z takim czymś?
pozdr.


 
*

Offline adamus

  • * 9
  • 0
Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2018, 01:09:21 pm »
Ja na moim Samsungu S8 mam bardzo podobnie. Wiadomości push kiedy powinny dojść nie dochodzą a po jakimś czasie przychodzą wszystkie na raz.
*

Offline viperlodz

  • Moderator Globalny
  • ***** 838
  • 23
  • Nazwa i wersja ID: HC3 / HC2/ HC3L / Yubii
Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2018, 04:22:01 pm »
Może oszczędzanie baterii jest włączone na aplikację Fibaro.
*

Offline adamus

  • * 9
  • 0
Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2018, 09:39:23 pm »
Mam nawet ustawione że FIBARO może zużywać tyle energii ile chce

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2018, 03:24:02 pm wysłana przez adamus »
*

Offline robgalas

  • * 9
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: robgalas
Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 25, 2018, 05:23:26 pm »
podobno apka FIBARO nie działa z nową aktualizacją androida . Trzeba czekać ...
Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2019, 08:09:37 am »
Panowie ja miałem u siebie to samo. Jeżeli macie ustawione wysyłanie PUSH na więcej niż jedno urządzenie w HC (w moim przypadku tablet i telefon), to powiadomienia przychodzą jak chcą. Wystarczy przestawić w centrali wysyłanie informacji na jedno urządzenie i wszystko działa.