Forum użytkowników automatyki budynkowej

Z-wave => Z-wave - dyskusja ogólna => Wątek zaczęty przez: robgalas w Wrzesień 20, 2018, 04:29:43 pm

Tytuł: problem z push na wygaszonym androidzie
Wiadomość wysłana przez: robgalas w Wrzesień 20, 2018, 04:29:43 pm
Cześć
Ostatnio (tak samo się zrobiło) przestały dochdzić wiadomości push na wygaszonego androida a właściwie dwa Samsung a5 oraz huawei mate 10 lite.Dopiero po obudzeniu telefonu wszystko przychodzi

-Problem z PUSHEM w zasięgu wi fi jak i GSM

-nie ma włączonych funkcji oszczędzania baterii

-włączana transmisja danych GSM i działanie WI fi w tle

-włączone powiadomienia

-wyłączone oszczędzanie transmisji danych

- włączona opcja wiadomośći push i zgoda ich wyświetlania na wygaszaczu
-opcja wzbudzenie wyświetlacza po otrzymaniu wiadomości

czy ktoś z Was ma pomysł albo spotkał się z takim czymś?
pozdr.


 
Tytuł: Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
Wiadomość wysłana przez: adamus w Wrzesień 28, 2018, 01:09:21 pm
Ja na moim Samsungu S8 mam bardzo podobnie. Wiadomości push kiedy powinny dojść nie dochodzą a po jakimś czasie przychodzą wszystkie na raz.
Tytuł: Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
Wiadomość wysłana przez: viperlodz w Wrzesień 28, 2018, 04:22:01 pm
Może oszczędzanie baterii jest włączone na aplikację Fibaro.
Tytuł: Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
Wiadomość wysłana przez: adamus w Wrzesień 28, 2018, 09:39:23 pm
Mam nawet ustawione że FIBARO może zużywać tyle energii ile chce

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
Wiadomość wysłana przez: robgalas w Listopad 25, 2018, 05:23:26 pm
podobno apka FIBARO nie działa z nową aktualizacją androida . Trzeba czekać ...
Tytuł: Odp: problem z push na wygaszonym androidzie
Wiadomość wysłana przez: elektronics w Styczeń 26, 2019, 08:09:37 am
Panowie ja miałem u siebie to samo. Jeżeli macie ustawione wysyłanie PUSH na więcej niż jedno urządzenie w HC (w moim przypadku tablet i telefon), to powiadomienia przychodzą jak chcą. Wystarczy przestawić w centrali wysyłanie informacji na jedno urządzenie i wszystko działa.