Odgrzewam temat
Dotyczy aktualizacji ikon w aplikacji mobilnej Home Center na IOs. Ikony zmienione z poziomu admina na PC w telefonie lub tablecie wyświetlają się znaki zapytania. Jest możliwość połączenia prze Fibaro ID oraz offline. Przez Fibaro ID -działa bez problemu , przy offline pomimo podania adresu centrali (HC3), loginu i hasła ( dla połączenia lokalnego) - odmowa połączenia.
Jakieś sugestie ?
Pozdrawiam
Dzięki Wsparciu Fibaro temat ogarnięty.
Problemem jest to, że centrala pracuje na 2,4 GHz a telefon z automatu chce się łączyć po 5 GHz.
Wyłączyłem w routerze pasmo 5 GHz i poszło. Po ponownym włączeniu 5 GHz w routerze telefon nadal bez problemu łączy się z centralą lokalnie. "zaczytały " się wszystkie ikony "własnej roboty", ale tylko w telefonie. W tablecie pomimo połączenia lokalnego ikony nadal bez zmian.
17.12.2023
PS. Kolejne aktualizacje same rozwiązały problem