Forum użytkowników automatyki budynkowej

Z-wave => Fibaro - urządzenia => Wątek zaczęty przez: Matnis w Marzec 26, 2018, 03:17:03 pm

Tytuł: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Matnis w Marzec 26, 2018, 03:17:03 pm
Witam
Mam taki problem, Dodałem ikonki z bramą wjazdową i garażową i one nie są wyświetlane ale tylko na telefonach z pod znaku nadgryzionego jabłka jest a na urządzeniach z androidem wszystko jest ok ale na urządzeniach. czy ma ktoś podobny problem. czy jest jakieś rozwiązanie.
tak jest na androidzie, i iphonie
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: tylkologin w Marzec 26, 2018, 05:32:20 pm
Ja mam na iPhone zamiast bramy garnek :) Wolałbym już nie mieć nic :)
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Matnis w Marzec 26, 2018, 05:49:46 pm
Teraz troszkę doprecyzuję pobawiłem się troszkę i tak jak kolega napisał jak ustawi się garnek to będzie garnek ale jeżeli dodamy garnek poza standardową ikonę to już się nie wyświetli.  Więc inne ikony niż te standardowe się nie wyświetlają ale tylko na urządzeniach z jabłkiem. Jak się bawiłem to na androidzie za każdym razem się ikony zmieniały a na iphonie znikały, pojawiały się tylko te standardowe. Macie może na to jakieś rozwiązanie oprócz zmiany telefonu, może trzeba gdzieś dodać jeszcze te ikony żeby były widoczne na ios.
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: wiesiekr w Marzec 26, 2018, 09:42:32 pm
Jak będziesz w sieci lokalnej z HC2 na iphone  w aplikacji Fibaro - Ustawienia-Odśwież dane sieci,  powinno już być ok.
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Matnis w Kwiecień 05, 2018, 07:30:23 pm
Próbowałem zrobić tak jak wiesiekr napisał i nic to nie dało. Zrobiłem tak odpaliłem aplikacje w sieci lokalnej iphona wszedłem w program na telefonie i Ustawienia-Odśwież dane sieci i nic to nie dało. Czy problemem może być że są dwa routery jeden na 0 a drugi na 1 ten na 0 do którego jest podłączone fibaro nie ma wi-fi, ale na drugim routerze z wifi który jest na 1 jest przekierowanie na 0. Może to być jakiś problem że nie chce to działać.???
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: viperlodz w Kwiecień 05, 2018, 08:56:04 pm
Musisz mieć podany adres IP, a pewnie jest pusty.
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Matnis w Kwiecień 06, 2018, 07:11:49 am
jeżeli chodzi o adres ip, który jest w programie na kompie w konfiguracja / ustawienia lan to mi się wyświetla adres ip po którym się łączyłem z urządzeniem. W aplikacji na iphonie nie widzę adresu ip. Vpierlodz a o którym ty mówiłeś adresie ip ?
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: viperlodz w Kwiecień 06, 2018, 09:58:20 am
W iPhonie musi być podany ten adres IP inaczej nie pobiorą się ikony.
Ikony pobiorą się tylko jak będziesz w sieci lokalnej tam gdzie centralka.
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Matnis w Kwiecień 12, 2018, 05:29:35 pm
Tak jak pisał viperlodz nie był podany adres lokalny urządzenia, po wpisaniu adresu centralki HC2 wszystko się zaktualizowało. Tak jak pisałem wcześniej nie przeszkadzało aplikacji że był w innej podsieci bo cały ruch był przekierowany na router w którym jest HC2. Dzięki
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Costus w Czerwiec 17, 2019, 04:27:15 pm
Witam serdecznie
Czy mógłbym prosić o małą łopatologiczną  :) ściągę gdzie należy wprowadzić ten adres lokalny urządzenia (w aplikacji na Iphone?). Niestety mnie to też dotknęło i nie bardzo wiem jak to zrobić. Z góry dziękuję
pozdrawiam
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: viperlodz w Czerwiec 21, 2019, 09:53:24 am
Ustawienia -> centrale -> edycja
Tytuł: Odp: Brak ikon w aplikacji na urządzeniach apple
Wiadomość wysłana przez: Bobrob w Marzec 24, 2021, 11:18:58 am
Odgrzewam temat :)
Dotyczy aktualizacji ikon w aplikacji mobilnej Home Center na IOs. Ikony zmienione z poziomu admina na PC  w telefonie lub tablecie wyświetlają  się znaki zapytania.  Jest możliwość połączenia prze Fibaro ID oraz offline. Przez Fibaro ID -działa bez problemu , przy offline pomimo podania  adresu centrali (HC3), loginu i hasła  ( dla połączenia lokalnego) - odmowa połączenia.
Jakieś sugestie ?
Pozdrawiam

Dzięki Wsparciu Fibaro temat ogarnięty.
Problemem jest to, że centrala pracuje na 2,4 GHz a telefon z automatu chce się łączyć po 5 GHz.
Wyłączyłem w routerze pasmo 5 GHz i poszło. Po ponownym włączeniu 5 GHz w routerze telefon nadal bez problemu łączy się z centralą lokalnie. "zaczytały " się wszystkie ikony "własnej roboty", ale tylko w telefonie. W tablecie pomimo połączenia lokalnego ikony nadal bez zmian.

17.12.2023
PS. Kolejne aktualizacje same rozwiązały problem