Forum użytkowników automatyki budynkowej
Z-wave => Fibaro - urządzenia => Wątek zaczęty przez: skoczek w Grudzień 20, 2020, 02:20:11 pm
-
Witam , Wczoraj moja centralka odmówiła posłuszeństwa po kilku latach pracy. Od kilku dni zdarzało się że nie mogłem sterować przez aplikację oświetleniem i różnymi innymi rzeczami natomiast wczoraj całkowicie centralka znikła z sieci.
Aktualnie na centralce pali się tylko dioda power. Program Fibaro Finder odszukuje centralkę niestety nie mogę na nią wejść i przeprowadzić procedurę recovery.
Proszę o informację czy wszystkie ustawienia centralki oraz sceny Itp są gdzieś zapisywane w chmurze na dom.Fibaro? Bardzo dawno temu robiłem kopie ale tak naprawdę nawet nie wiem gdzie ona się zapisuje. Może na tym pendrivie który jest włożony z boku do centralki?
Bardzo proszę o pomoc z chęcią komuś zapłacę byleby to ogarnąć
-
Kopia przy starszych centralkach jest robiona na pendrive recovery oraz w chmurze. Jednak trzeba wybrac ta opcje. Co się dokładniej dzieje przy próbie wejścia na centralkę?
-
Aktualnie nie mogę się połączyć z centralką poprzez adres IP 192.168.81.1
Dodam że podłączam się bezpośrednio kablem LAN ( laptop <-> HC2 )
(http://)
-
Trzeba zmienić adres IP w komputerze pod tą samą adresację. Czyli np. 192.168.81.100 i wtedy będzie działać.
-
Super pomogło. Dziękuje