Wall Plug

  • 1 Odpowiedzi
  • 1401 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Tomek

  • * 4
  • 0
Wall Plug
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 09:20:39 pm »
Dzień dobry

Zauważyłem dziś problem z Wall Plugiem. Mianowicie przy włączeniu go przyciskiem po chwili się wyłącza. Podobnie wygląda przy włączeniu zdalnym. Usuwanie i dodawanie nie pomogło.
Reklamacja czy może jest jakaś metoda?
Mam też problem z ustawieniem lokalizacji w ustawieniach. Wybieram na mapie położenie centrali, ale przycisk Dalej nie reaguje.
Jak na kilka z dni Fibaro to słabo to wygląda. Zaczynam się zniechęcać.


Tomek
*

Offline viperlodz

  • Moderator Globalny
  • ***** 838
  • 23
  • Nazwa i wersja ID: HC3 / HC2/ HC3L / Yubii
Odp: Wall Plug
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2017, 11:16:27 pm »
Wall Plug: reset fabryczny
Lokalizacja: ktora wersja centralki i ktora centralka? nazwe podajemy bez polskich znakow