Forum użytkowników automatyki budynkowej
Zabezpieczenia => Monitoring => Wątek zaczęty przez: piotr_78 w Wrzesień 25, 2019, 11:32:50 am
-
Witam mam problem z podglądem na żywo z kamery hikvision przez chmurę.Dodana do konta, widoczna ,aplikacja ivms 4500 zdalne odtwarzanie działa proszę o porady co może być przyczyną.
-
A coś więcej jaki error itd?
Rozumiem, że chodzi o chmure hik connect?
-
Tak chodzi o chmurę hik connect nie ma żadnego error w sieci domowej podgląd jest tylko przez hik connect nie ma może coś w ustawieniach kamery coś nie tak ?
A może usunąć z konta i dodać jeszcze raz dziwne że odtwarzanie po hik connect jest ,nie tak płynne jak w sieci domowej ale jest. W aplikacji ivms 4200 też nie ma przez chmurę.
-
Witam sprawa rozwiązana, usunięcie z konta, reset kamery a tu dalej problem tylko w ivms 4200 obraz jest , a na telefonie nie ma . Przyczyną okazała się aplikacja ivms 4500 usunąłem i zainstalowałem hik-connect i działa temat do zamknięcia pozdrawiam wszystkich użytkownikom .
-
Poważna sprawa, sugeruję serwis.
#Kamikaze: A ja sugeruje odrazu usnąć konto. Przygotowanie to wstawienia linków...