Forum użytkowników automatyki budynkowej

Zabezpieczenia => Monitoring => Wątek zaczęty przez: piotr_78 w Wrzesień 25, 2019, 11:32:50 am

Tytuł: Problem z podglądem
Wiadomość wysłana przez: piotr_78 w Wrzesień 25, 2019, 11:32:50 am
Witam mam problem z podglądem na żywo z kamery hikvision przez chmurę.Dodana do konta, widoczna ,aplikacja ivms 4500 zdalne odtwarzanie działa proszę o porady co może być przyczyną.
Tytuł: Odp: Problem z podglądem
Wiadomość wysłana przez: viperlodz w Wrzesień 25, 2019, 12:54:57 pm
A coś więcej jaki error itd?
Rozumiem, że chodzi o chmure hik connect?
Tytuł: Odp: Problem z podglądem
Wiadomość wysłana przez: piotr_78 w Wrzesień 25, 2019, 07:16:52 pm
Tak chodzi o chmurę hik connect nie ma żadnego error  w sieci domowej podgląd jest tylko przez hik connect nie ma może coś w ustawieniach kamery coś nie tak ?
A może usunąć z konta i dodać jeszcze raz  dziwne że odtwarzanie po hik connect  jest ,nie tak płynne jak w sieci domowej ale jest. W aplikacji ivms 4200 też nie ma przez chmurę.
Tytuł: Odp: Problem z podglądem
Wiadomość wysłana przez: piotr_78 w Październik 01, 2019, 07:31:37 pm
Witam sprawa rozwiązana, usunięcie z konta, reset kamery a tu dalej problem tylko w ivms 4200 obraz jest , a na telefonie  nie ma . Przyczyną okazała się aplikacja ivms 4500 usunąłem i zainstalowałem hik-connect i działa temat do zamknięcia pozdrawiam wszystkich użytkownikom .
Tytuł: Odp: Problem z podglądem
Wiadomość wysłana przez: dordus w Marzec 01, 2021, 03:09:52 pm
Poważna sprawa, sugeruję serwis.

#Kamikaze: A ja sugeruje odrazu usnąć konto. Przygotowanie to wstawienia linków...