Problem z podglądem

  • 4 Odpowiedzi
  • 4271 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline piotr_78

  • * 22
  • 3
  • Nazwa i wersja ID: HC2 i HCL
Problem z podglądem
« dnia: Wrzesień 25, 2019, 11:32:50 am »
Witam mam problem z podglądem na żywo z kamery hikvision przez chmurę.Dodana do konta, widoczna ,aplikacja ivms 4500 zdalne odtwarzanie działa proszę o porady co może być przyczyną.
*

Offline viperlodz

  • Moderator Globalny
  • ***** 799
  • 22
  • Nazwa i wersja ID: HC3 / HC2/ HC3L / Yubii
Odp: Problem z podglądem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 25, 2019, 12:54:57 pm »
A coś więcej jaki error itd?
Rozumiem, że chodzi o chmure hik connect?
*

Offline piotr_78

  • * 22
  • 3
  • Nazwa i wersja ID: HC2 i HCL
Odp: Problem z podglądem
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 25, 2019, 07:16:52 pm »
Tak chodzi o chmurę hik connect nie ma żadnego error  w sieci domowej podgląd jest tylko przez hik connect nie ma może coś w ustawieniach kamery coś nie tak ?
A może usunąć z konta i dodać jeszcze raz  dziwne że odtwarzanie po hik connect  jest ,nie tak płynne jak w sieci domowej ale jest. W aplikacji ivms 4200 też nie ma przez chmurę.
*

Offline piotr_78

  • * 22
  • 3
  • Nazwa i wersja ID: HC2 i HCL
Odp: Problem z podglądem
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 01, 2019, 07:31:37 pm »
Witam sprawa rozwiązana, usunięcie z konta, reset kamery a tu dalej problem tylko w ivms 4200 obraz jest , a na telefonie  nie ma . Przyczyną okazała się aplikacja ivms 4500 usunąłem i zainstalowałem hik-connect i działa temat do zamknięcia pozdrawiam wszystkich użytkownikom .
*

Offline dordus

  • * 1
  • 0
Odp: Problem z podglądem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 01, 2021, 03:09:52 pm »
Poważna sprawa, sugeruję serwis.

#Kamikaze: A ja sugeruje odrazu usnąć konto. Przygotowanie to wstawienia linków...
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2021, 10:31:50 pm wysłana przez Kamikaze »