Lechange - nie dziala haslo

  • 2 Odpowiedzi
  • 6239 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Lechange - nie dziala haslo
« dnia: Sierpień 09, 2018, 06:14:51 pm »
Dzien dobry, zmontowalem w firmie prosty monitoring - 4 kamery dahua + rejestrator DHI-XVR5104C. Niestety moge zalogowac sie do niego i do podgladu kamer tylko przez program smartPSS, w nim tez mam ustawione haslo i tutaj wszystko dziala.
Proglem pojawia sie kiedy chce dodac kamere do programu Lechange abym mogl miec podglad zdalny przez telefon. Program ten widzi moj rejestrator natomiast nie moze sie do niego zalogowac gdyz za kazdym razem podaje mi blad hasla - mimo ze smartPSS na tym samym hasle ladnie sie loguje.
Czy ktos sie z tym spotkal? Walcze z tym juz od ponad tygodnia bo podglad zdalny jest mi bardzo potrzebny.
Dzieki za pomoc :-)
KrzesieG
*

Offline viperlodz

  • Moderator Globalny
  • ***** 838
  • 23
  • Nazwa i wersja ID: HC3 / HC2/ HC3L / Yubii
Odp: Lechange - nie dziala haslo
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 09, 2018, 06:58:04 pm »
Tam jest chyba podobnie jak w Hikvision. Inne hasło jest do tego p2p i inaczej się to ustawia.
Najlepiej jak jest możliwość to przekierować porty jak jest zewnętrzny ip. Wtedy to będzie szybciej działało i lepiej.
Odp: Lechange - nie dziala haslo
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2018, 11:11:33 am »
Niestety nie mam stałego IP i to jest dla mnie jedyna możliwość podglądu. Czy to hasło można jakoś odzyskać lub zresetować?