Jaki Satel / co innego?

  • 29 Odpowiedzi
  • 16747 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zen

  • *** 171
  • 3
  • Nazwa i wersja ID: Home Assistant
Jaki Satel / co innego?
« dnia: Październik 25, 2016, 09:09:54 pm »
Hej,

W temacie alarmów (i nie tylko pewnie) jestem zielony, potrzebuję centralki, którą będę w stanie zintegrować z OH lub innymi systemami, więc w miarę otwarte API by się przydało. Fajnie byłoby, żeby dało się wpiąć posiadane już czujniki (wiem, że Fibaro ma taką funkcję). Chciałbym, aby do centralki można było również wpiąć moduł GSM i w ten sposób realizować powiadamianie "out of band". Wiem, że Satele mają takie funkcje, zdaje się, że Integry. Wiem, że na forum przynajmniej jeden użytkownik integruje z OH, więc może się podzieli ogólnymi przemyśleniami.

Drugi problem, potrzebuję też prostego alarmu do domu, który z pewnych względów nie jest obecnie zamieszkany (śmierć ojca) a stoi na uboczu i obawiam się o dewastację. 4 pomieszczenia, również możliwość powiadamiania w jakiś sposób w przypadku alarmu, najlepiej do mnie a w przyszłości do jakiegoś centrum monitorującego
*

Offline Enc

  • ** 94
  • 3
  • Nazwa i wersja ID: OpenHab
Odp: Jaki Satel / co innego?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 25, 2016, 10:15:53 pm »
Satel to chyba najlepsza opcja. Mam od 10 lat i póki co to tylko aku musiałem wymienić