Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE

  • 5 Odpowiedzi
  • 3391 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE
« dnia: Styczeń 10, 2016, 08:36:33 pm »
Witam,

Zakupiłem używaną centralkę VERA LITE i niestety nie mogę jej znaleźć u siebie w sieci. Sprawdziłem to na 3 ruterach w domu. Strona findvera.com pokazuję że nie ma centralki w mojej sieci. Sprawdziłem ustawienia oraz resetowałem je kilkukrotnie. Centralka pokazuje że ma dostęp do internetu a jednak w żaden sposób nie mogę jej dodać do swojego konta. Ma może ktoś pomysł czym może być to spowodowane. Poprzedni użytkownik normalnie na niej działał. Może powinien on ją wyrejestrować ze swojego konta?

Proszę o pomoc będę wdzięczny za każdą radę :)

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2016, 09:09:23 pm wysłana przez darek78 »
*

Offline luky

  • * 2
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: HCS
Odp: Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 30, 2016, 11:01:58 pm »
A jest to oryginał czy wersja orange BD ? Jeżeli orange to może doda tu https://id.peraverde.eu/ . Takie kwiatki były po zmianie FV
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2016, 11:22:07 pm wysłana przez luky »
Odp: Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2016, 10:57:13 am »
tak naprawdę nie wiem (zakup przez internet) jak je rozpoznać ale sprawdzę może tu się uda zarejestrować.
A jest jakiś sposób aby je rozpoznać?

Ta którą mam wygląda tak
http://sklep.edisys.pl/userdata/gfx/5b83bad0dd5f2aeb6d5f6975af050452.jpg

Dziękuje za pomoc.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2016, 11:24:24 am wysłana przez darek78 »
*

Offline luky

  • * 2
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: HCS
Odp: Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2016, 03:14:15 pm »
A takiego modelu w orange nie było. Za szybko napisałem pomyślałem o modelu veralite g. Ale też miałem podobny problem niestety nie pamiętam rozwiązania. Tak strzelając sprawdziłbym nie na innym routerze a u innego dostawcy internetu (może blokowane są jakieś porty wymagane do aktywacji)
Odp: Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2016, 08:32:37 pm »
Na innym routerze u innego dostawcy to samo. Jest taka możliwość że trzeba wyrejestrować centrale u poprzedniego użytkownika?
Odp: Problem z zatrejestrowaniem centralki VERA LITE
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2016, 09:52:52 am »
Ok problem rozwiązany. Trzeba było się skontaktować z supprortem i wyrejestrować centralkę z poprzedniego konta. Potrzeba napisać i wysłać zdjęcie tabliczki znamionowej do supportu.