Witajcie.
Niestety spotkała mnie niemiła sytuacja.
Pewnej nocy elektrownia postanowiła pobawić się częstym włączaniem i wyłączaniem prądu, wskutek czego została uszkodzona moja centralka HC2.
Oczywiście żadne metody podsunięte przez support nie pomogły i zostaje mi odesłanie centralki do serwisu.
Oczywiście o całym zajściu powiadomiłem Ubezpieczyciela, gdyż dom mam ubezpieczony od takich sytuacji.
Ubezpieczyciel kazał wysłać urządzenie do serwisu, gdzie po sprawdzeniu serwis musi wystawić mi opinie że centralka została uszkodzona przez "zabawe" z prądem. Ok, powiedzmy że z tym nie będzie większego problemu, ale w jaki sposób wyciągnąć kasę od ubezpieczyciela za podłączenie na nowo wszystkich urządzeń oraz napisanie scen, czyli za skonfigurowanie tej centralki bo sama wartość centralki ewentulanie naprawa to pikuś.
Powiedzmy, zaprosze do tego profesionalną firmę i co, zapłacą mi za fakturę wystawioną przez tą firmę ?
Miał może ktoś podobny przypadek ?