Dimmerbox V2 - harmonogram, nie działa

  • 2 Odpowiedzi
  • 814 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline royal1982

  • * 4
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: royal1982
Dimmerbox V2 - harmonogram, nie działa
« dnia: Listopad 03, 2020, 05:13:33 pm »
Mam pytanie co robię źle w moim dimmerbox v2 ustawiajac harmonogram przez IP 192.168.4.1 że nie działa.
Wcześniej miałem pierwszego dimmerboxa i harmonogram ustwiałem dokładnie tak samo i wszystko pięknie śmigało.
Harmonogramy po IP się ustawiają bo gdy loguje ponownie to są zapisane ale nie zaświeca ledów. Strefa czasowa ustawiona ok.

Robię tak:
o godz. 17:00 - jasność 100%
opóźnienie kilkadziesiąt ms

o godz. 23:59 - jasność 0%
opóźnienie kilkadziesiąt ms

Niestety nie zaświeca. Zgłupiałem  :(
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2020, 05:16:23 pm wysłana przez royal1982 »
*

Offline royal1982

  • * 4
  • 0
  • Nazwa i wersja ID: royal1982
Odp: Dimmerbox V2 - harmonogram, nie działa
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2020, 01:40:10 pm »
Udało się jednak nie logując się przez IP do urządzenia a z aplikacji. Przez IP harmonogram zapamiętuje ale nie włącza oświetlenia. Dziwne gdyż w we wcześniejszym modelu programowałem przez IP.
*

Offline k3rnell

  • ** 58
  • 5
Odp: Dimmerbox V2 - harmonogram, nie działa
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2020, 04:36:44 pm »
Przez IP harmonogram zapamiętuje ale nie włącza oświetlenia.
Może problem z cache przeglądarki że coś nie zapisuje? Jak ustawisz przez przeglądarkę to wyświetla się w aplikacji?