Konfiguracja LOXONE - KNX - rolety

  • 8 Odpowiedzi
  • 6025 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konfiguracja LOXONE - KNX - rolety
« dnia: Wrzesień 15, 2015, 02:48:12 pm »
 Moje rolety są podpiete pod switcha KNX a chciałbym móc nim sterować za pomocą Loxona poprzez wizualizcje. Ktoś może mi pomóc w tym temacie. Może jakiś ciekawy schemat itd.Mam od niedawna Loxona i jestem początkujący w automatyce domu wiec może nie koniecznie dobrze to opisałem. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam 
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2015, 03:09:07 pm wysłana przez pietraj »
*

Offline homelogic

  • Moderator
  • ***** 341
  • 11
  • Nazwa i wersja ID: Loxone + Ampio + Delta Dore + Grenton + KNX
Odp: Konfiguracja LOXONE - KNX - rolety
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 15, 2015, 03:35:13 pm »
Adresy grupowe na short i long wbijasz w Loxone jako EIB actuator. Potem dajesz bloczek EIB blinds i gotowe.

http://www.loxone.com/enen/service/documentation/loxone-config/eibknx/basics.html#eib-actuator

Odp: Konfiguracja LOXONE - KNX - rolety
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2015, 10:14:00 am »
Dzięki za info. Jak można ustawić, żeby rolety (nie żaluzje) przy zastosowaniu czujnika światła zew np: z rana przy 50 lux podnosiły się do 50% a po przekroczeniu 200 lux podnosiły sie do końca, i oczywiście wieczorem po spadku do 100 luxów zamnkneły się całkowicie. Prosze o pomoc a może jakiś schemat ktoś posiada, bedę wdzięczny. Oczywiście cały czas mam na myśli rolety podpięte do switcha KNX (JUNG) a nie bezpośrednio pod Loxona Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2015, 04:51:05 pm wysłana przez pietraj »
*

Offline homelogic

  • Moderator
  • ***** 341
  • 11
  • Nazwa i wersja ID: Loxone + Ampio + Delta Dore + Grenton + KNX
Odp: Konfiguracja LOXONE - KNX - rolety
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 23, 2015, 11:48:37 pm »
Na oryginalnym loxone trochę logiki i operacji na cyferkach. Na rolecie KNX dodatkowy kosmos.